Leendő elsősöknek

Határtalanul

Energiahatékony Iskola 2019

Alapítvány

Adószámunk (az 1%-os felajánláshoz): A szegedi Tarjánváros III. Sz. Általános Iskoláért Alapítvány 19083632-1-06
Rendelkező nyilatkozat

eKréta belépés

NTP-TV-13 pályázat

emmi-logo

emmi-logo

ofi-logo

ofi-logo

Sakkpalota program

Ökoiskola

Fenntarthatósági témahét

Digmagyar óra

Az év végéhez közeledve egy komplex gyakorlóórát valósítottunk meg a tanulókkal. A legkisebb egységtől, a hangoktól, betűktől indulva újra felépítettük beszédünket, írásunkat. A feladatok során kiemelt hangsúlyt kaptak a negyedik osztályos új ismeretek. Változatos feladatok megoldásával rendszereztük, bővítettük az eddig megszerzett ismereteiket. A feladatok megoldásához az interaktív tábla nyújtotta lehetőségeket használtuk ki.

Pedagógiai programunkban kiemelt feladat az IKT eszközök használata,a tanulók digitális kompetenciájának fejlesztése. Az interaktív tananyagok használata megkönnyíti mindennapi munkánkat. Használható óra elején motivációs céllal, az új tananyag feldolgozására, részösszefoglalás készítésére, óra végi összefoglalásra, rendszerezésre, jutalmazásra. Alkalmazásukkal fejlődik a tanulók koncentrációs, lényegkiemelő, rendszerező, fogalomalkotó képessége. Lehetőséget adnak a cselekedtetésre, egyéni, páros és csoportos munkáltatásra, jól használhatók egyéni és képességek szerinti differenciálásra. Fejlesztik ellenőrzési, értékelési készségüket. Kihasználhatjuk a benne rejlő játékos lehetőségeket.

Ezen a tanítási órán több felhasználási formát alkalmaztunk. A tanulók nagyon élvezték ezt a fajta tevékenységet. A tanítási óra folyamán gyarapodott szókincsük, fejlődött logikai képességük, problémamegoldó gondolkodásuk, megtapasztalhatták a közösen végzett munka sikerének örömét.

A tanítási óra során kiderült, hogy melyek azok a részterületek, melyek átismétlésére, begyakorlására, rögzítésére több időt kell fordítanom az év végi időszakban.

Alkalmazások

Hockné Farkas Karola