Határtalanul

Leendő elsősöknek

Energiahatékony Iskola 2019

Alapítvány

Adószámunk (az 1%-os felajánláshoz): A szegedi Tarjánváros III. Sz. Általános Iskoláért Alapítvány 19083632-1-06
Rendelkező nyilatkozat

eKréta belépés

NTP-TV-13 pályázat

emmi-logo

emmi-logo

ofi-logo

ofi-logo

Sakkpalota program

Ökoiskola

Fenntarthatósági témahét

EFOP-3.2.3-17

Szülői tájékoztató a Széchenyi 2020 címen „Digitális környezet a köznevelésben” (EFOP-3.2.3-17 kódszámú) pályázatról

Tájékoztatjuk egy kedves Szülős, hogy egy Szegedi Tankerületi Központ sikeresen pályázott, az EFOP-3.2.3-17 „Digitális környezet a köznevelésben” kísérleti program, melyben további 3 iskolával konzorciumban veszünk tovább.

A projekt előzményeként megjelölve a képzőművészek és az általános képzőművészetek és a technikai szakiskolák számára.

A pályázat adatai, „a), a pedagógusok, a technikai szakemberek, az oktatás és az oktatás, valamint az elméleti oktatás, valamint egyéb kulcskompetenciák napjaink fejlesztése.

A pályázat részcéljai:

  • Digitális pedagógiai módszertanok komplex, intézményi és pedagogikus képzési és támogatási eszközök bevezetése és bevezető vizsgálata.
  • A tanulók matematikai, szövegértési, digitális és természettudományos, valamint problémamegoldó és kreatív szintáinak fejlesztése.
  • Magyarország Digitális Oktatási Stratégiáé a fejlesztési célok (IKT tudása, módszertani kultúrája, informatikai biztonság, esélyegyenlőség; oktatás adminisztrációs szolgáltatások) megvalósítása.
  • Egy pilóta, aki megvalósítja a digitális és fejlesztéshez való hozzáférést, a sajátos nevelési igényű (SNI) és a beilleszkedési, tanulási és magatartási nehézséggel küzdő tanulók. / efop-323-17-digitlis-krnyezet-a-kznevelsben-1)

A projekt szakmai megvalósítása 2018.02.01. - 2021.01.31. A projekt fenntartása: a projekt megvalósításának befejezése 3 évig kötelező. Ezalatt az idő alatt vállaljuk az adatszolgáltatást a szakmapolitikai szereplők számára, és megadjuk a kapcsolattartásra vonatkozó fórumot. A fenntartási időszak alatt a beszerzési kerület oktatási segítőeszköz. Továbbá a választott pedagógiai módszertanok beépítése a pedagógiai programba, melyik a létrehozás és a fenntartás idő alatt rendszeresen alkalmaznak pedagógusaink.

Választott digitális programcsomagjaink

I. Módszertani adaptációk

1. Matematikai kompetencia fejlesztése

bevont osztályok a 2018/2019. tanévben: 5.b, 7.b, 8.c
bevont osztályok a 2019/2020. tanévben: 6.a, 7.a, 7.c

A programcsomag választása indoklása: GEOMATECH @ Élmén ys ze rű ma t ema t
A GEOMATECH matematikai feladatok és támogatás portál a korszerű, digitális, új
NAT-hoz illeszkedő rendszer, amely

  • megengedheted a tanítást, a közreműködést és a megkötést;
  • sikerélményt ad a diákok számára a bonyolultabbnak tűnő feladatok értelmezésére és megoldására, javítani kell a tanulási motivációt.
  • A képzőművészeti tanfolyamok a felső tagozatos matematika oktatáshoz kötődő tananyagokhoz, annak egy-egy elemét dolgozza fel.
  • A gyakorlat központja az egyéni és közös feladatmegoldások, csoportos és virtuális tapasztalat és tudásmegosztás. A képzés folyamatos számítógép alkalmazást igényel. http://mdoe.hu/kepzesek/geomatechkepzes/elmenyszeru-matematika/)

2. Matematikai kompetencia fejlesztése és természettudományos megismerés támogatása

bevont osztályok a 2018/2019. tanévben: 4.c
bevont osztályok a 2019/2020. tanévben: 4.a

A programcsomag választási indoklása: GEOMATECH @ Velünk já t ék at anul ás

A GEOMATECH matematikai és természettudományi feladatok és képzési portál a
korszerű, digitális, az új NAT-hoz illeszkedő rendszer,

  • megengedheted a tanítást, a közreműködést és a megkötést;
  • sikerélményt ad a diákok számára a bonyolultabbnak tűnő feladatok értelmezésére és megoldására, javítani kell a tanulási motivációt.

A rendszer alapja a GeoGebra, a világon legismertebb matematikai-természettudományi tanulmányok szabadon hozzáférhetővé tétele, a kiindulópontra. A magyar feladatok és a technikai módszerek a különálló és továbbfejlesztett GEOMATECH portálon új értelemben vett szabadon a hazai pedagógusok és tanulók számára. (Http://mdoe.hu/kepzesek/geomatech-kepzes/velunk-jatek-a-tanulas/)

3. A természettudományos megismerés támogatása

bevont osztályok a 2018/2019. tanévben: 7.a, 7.c, 8.a
bevont osztályok a 2019/2020. tanévben: 5.c, 6.c, 7.c

A programcsomag választási indoklása: GEOMATECH @ Élmé ny sz erű te rmé szet tud omán y

A GEOMATECH természettudományi feladatok és képzési portál a korszerű, digitális, az új NAT-hoz illeszkedő rendszer, amely

  • megengedheted a tanítást, a közreműködést és a megkötést;
  • sikerélményt ad a diákok számára a bonyolultabbnak tűnő feladatok értelmezésére és megoldására, javítani kell a tanulási motivációt.

A rendszer alapja a GeoGebra, a világon legismertebb matematikai-természettudományi tanulmányok szabadon hozzáférhetővé tétele, a kiindulópontra. A magyar feladatok és a technikai módszerek a különálló és továbbfejlesztett GEOMATECH portálon új értelemben vett szabadon a hazai pedagógusok és tanulók számára. (Http://mdoe.hu/kepzesek/geomatech-kepzes/elmenyszeru-termeszettudomany/)

4. A problémamegoldó gondolkodás fejlesztése támogatása

bevont osztályok a 2018/2019. tanévben: 3.c
bevont osztályok a 2019/2020. tanévben: 1.b, 3.b

A programcsomag választási indoklása: A tehetségfejlesztő sakk, mint oktatási eszköz

A továbbképzés legfrissebb, a megismertesse a tanítókat, tanárokat

  • a sakk, mint oktatási-, tehetségfejlesztő eszköz aotta lehetőségekkel,
  • a sakkozás utánaival, alapelveivel, sakkstratégia és sakktaktika alapjaival,
  • a sakkozás személyiségformáló hatásával,
  • a sakk eszköz-, és a rendszerszintű felhasználás lehetősége általános tantárgyak oktatásának kiegészítésére,
  • a) a b) a b) a b) a b) a b) a b) a b) a b) a b) a b) a.

II. Módszertani fejlesztés

5. A kreativitás fejlesztése

bevont osztályok a 2018/2019. tanévben: 2.a, 4.a, 5.a
bevont osztályok a 2019/2020. tanévben: 1.a, 3.a, 6.a

A programcsomag választási indoklása: A Samsung SMART-eszköz egy
tanítás-tanulás folyamatában

Egy program, amely a következőképpen történik: a) a nyilvánosságra hozott pedagógusok megismerése és a SMART technológia elemeit és az döntést a pedagógiai lehetőségekről. A pedagógusok saját termékei a digitális pedagógia komponenseinek használatának módja a tanítás-tanulás folyamatáért egy konstruktív pedagógia módszertani felhasználása, alkalmazásával. A felhasználóvevők ismerkedjenek meg web 2.0 oktató-nevelő munkában a lehetőségeivel. A különböző alkalmazások felhasználhatók a képzésben résztvevő pedagógusok fedezzék fel a motivációs eszközökkel, és a meghatalmazottnak kell lennie. A kurzus megnevezése, hogy egy lakossági tájékozódás egy témával és tájékozódni elképzeléssel,

Október 31-ig 13 pedagógus Vett részt szakmai továbbképzésen: 2-2-2 FO egy „GEOMATECH @ E lmén ys z ERU mat emati ka, a»Geomatech @ Vel UNK J Atek át ANU LAS«és egy„GEOMAT ECH @ Elmen ys z er ű t ermész ETT ud Omán y”k EPZ és Eken, 2 p ed ezelőtt GUS egy” a tehetségfejlesztő sakk, menta Oktatási Eszköz”képzésen, MIG 5 Kollega»Samsung SMART-equipments alkalmazása a tanítás-tanulás folyamatában«pedagógus továbbképzésen.