Leendő elsősöknek

Határtalanul

Energiahatékony Iskola 2019

Alapítvány

Adószámunk (az 1%-os felajánláshoz): A szegedi Tarjánváros III. Sz. Általános Iskoláért Alapítvány 19083632-1-06
Rendelkező nyilatkozat

eKréta belépés

NTP-TV-13 pályázat

emmi-logo

emmi-logo

ofi-logo

ofi-logo

Sakkpalota program

Ökoiskola

Fenntarthatósági témahét

Különös közzétételi lista a nevelési-oktatási intézmények részére

A 2009. augusztus 31-én életbe lépő 32/2008. – XI.24. OKM rendelet értelmében, minden nevelési-oktatási intézmény köteles az interneten is elérhetővé tenni a törvényben meghatározott adatokat: 10. számú melléklet a 11/1994. (VI.8.) MKM rendelethez Különös közzétételi lista a nevelési-oktatási intézmények részére.

Általános iskola

  1. A pedagógusok iskolai végzettsége és szakképzettsége hozzárendelve a helyi tanterv tantárgyfelosztásához
  2. A nevelő és oktató munkát segítők száma, feladatköre, iskolai végzettsége és szakképzettsége
  3. Az országos mérés-értékelés eredményei évenként feltüntetve
  4. Az intézmény lemorzsolódási, évismétlési mutatói
  5. Általános iskolákban a volt tanítványok nyolcadik-kilencedik évfolyamon elért eredményei, évenként feltüntetveközépiskolai, szakiskolai továbbtanulási mutatók
  6. Szakkörök igénybevételének lehetősége
  7. Hétvégi házi feladat szabályai, iskolai dolgozatok szabályai
  8. Iskolai tanév helyi rendje
  9. Iskolai osztályok száma, illetve az egyes osztályokban tanulók létszáma


Alapfokú művészetoktatási intézmény

  1. A pedagógusok iskolai végzettsége és szakképzettsége hozzárendelve a helyi tanterv tantárgyfelosztásához
  2. A nevelő és oktató munkát segítők száma, feladatköre, iskolai végzettsége és szakképzettsége
  3. Az alapítás évéhez viszonyítva hány előképző, alapfokú és továbbképző évfolyamot működtet
  4. Az országos, nemzetközi és egyéb szakmai bemutatókon, rendezvényeken, versenyeken, fesztiválokon, kiállításokon való részvétel
  5. Megyei, területi szakmai bemutatókon, versenyeken elért eredmények
  6. Az intézmény saját rendezvényei, hagyományai
  7. A helyi kulturális életben történő szerepvállalás
  8. A tanév helyi rendje
  9. Művészeti áganként a csoportok száma, illetve a csoportok tanulói létszáma